Ana Sayfa Dersler Programlar Projeler Öz Geçmiş
Tez Çalışması Danışmanı Olduğu Projeler
2002-2003
2003-2004
2004-2005
2005-2006

2006-2007

2007-2008
2008-2009
2009-2010
2010-2011
2011-2012
2012-2013

 

 

 

Projenin Adı:

MIDI PROTOKOLÜ KULLANAN MÜZİK PROGRAMI (2 dönem)

Projenin Tanımı:

  • Proje gelişimi için kullanılacak programlama dili : Java                                              
  • Projede kullanılacak platform: Eclipse, NetBeans
  • Kullanıcı görsel arayüzünün oluşturulması. Sesle ilgili özellikler ve seçeneklerin sunulması.
  • Midi kontrolcüsünden alınan sinyalin değerlendirilmesi ve ses elde edilmesi.
  • Kayıt edilen midi sinyallerini dışarıya ya da içeriye aktarabilme (import, export).
  • Program içine çok sayıda nota dizisi (gam) ve akorun adapte edilmesi.
  • Kullanıcının nota ve akorları rahatça öğrenebilmesi için görsel uyarıların ve renklendirmelerin gerçekleştirilmesi.
  • Kullanıcının istediği gibi doldurabileceği bir ritim ardışılcısının (ritim tablosu-kutusu) oluşturulması.
  • Kullanıcının dinleyebileceği hazır davul ritimlerinin eklenmesi.
  • Enstrüman çalımının gerçekçiliği için programa pitch bend ve velocity özelliklerinin eklenmesi.
  • Üst üste, çok kanallı enstrüman çalımı.
  • Aynı anda bir midi klavye (kontrolcü) üzerinde birden fazla enstrümanın çalınabilmesi.


    Hazırlayan: Abdullah Selçuk IŞIK

Projenin Adı:

IP TABANLI GÖRÜŞME YAPABİLEN KABLOSUZ TELEFON (2 dönem)

Projenin Tanımı:

  • Proje gelişimi için kullanılacak programlama dili : C, Python                                             
  • Projede kullanılacak platform: Linux, gcc
  • Projede kullanılacak işletim sistemi: Linux çekirdeği kullanan gömülü işletim sistemi
  • Sunucu sisteminin ve uygulamasının hazırlanması.
  • Haberleşme sağlayacak istemci uygulamasının hazırlanması.
  • Tek-kart bilgisayar için gömülü işletim sistemi oluşturulması.
  • Tek-kart bilgisayara multimedya ve kablosuz haberleşme cihazlarının bağlanması.
  • Cihazın kök dosya sisteminin oluşturulması.
  • İstemci uygulamasının hedef cihaz için cross-compile edilmesi.
  • Hedef istemcinin gerekli kütüphaneler ile hedef sisteme entegre edilmesi ve optimizasyonu.

Hazırlayanlar: Gün DEMİRBAŞ ve Elif Ceren DİK


Projenin Adı: IPHONE ÜZERİNDE ÇALIŞABİLEN OYUN (2 dönem)

Projenin Tanımı:

  • Proje gelişimi için kullanılacak programlama dili : Objective-C
  • Projede kullanılacak platform: XCode,Cocoa
  • Projede kullanılacak işletim sistemi:Mac OS X
  • Oyun senaryosunun tasarımı.
  • Oyun grafiklerinin tasarlanması.
  • Oyunun fizik kurallarının tanımlanması.
  • Kullanıcı görsel arayüzünün oluşturulması.
  • Kullanıcı ses arayüzünün oluşturulması.
  • Oyun seviyelerinin(zorluk,bölüm,seviye gibi) oluşturulması.
  • Oyun Kayıt sistemi.
  • iPhone Controller’in entegre edilmesi(Touch pad’e dokunarak yönlendirme gibi)

Hazırlayan: Muratcan TUKSAL 


Projenin Adı: ÇEVRİM İÇİ OYNANABİLEN OYUN - I ( 2 Dönem )

Projenin Tanımı:

  • Proje gelişimi için kullanılacak programlama dili seçimi
  • Proje de kullanılacak veritabanı seçimi
  • Projede kullanılacak platform seçimi
  • Oyunun konusunun belirlenmesi
  • Oyunda kullanılacak veritabanının tasarlanması
  • Oyun algoritmasının tasarımı
  • Üyelik sisteminin geliştirilmesi
  • Arayüz tasarımı
  • Oyuna ait algoritmaların implemente edilmesi
  • Oyun web sitesinin tasarımı
  • Test

    Hazırlayanlar: Sinan SÖNMEZ ve Volkan ÖZCAN

Projenin Adı: ÇEVRİM İÇİ OYNANABİLEN OYUN - II ( 2 Dönem )

Projenin Tanımı:

  • Proje gelişimi için kullanılacak programlama dili seçimi
  • Proje de kullanılacak veritabanı seçimi
  • Projede kullanılacak platform seçimi
  • Oyunun konusunun belirlenmesi
  • Oyunda kullanılacak veritabanının tasarlanması
  • Oyun algoritmasının tasarımı
  • Üyelik sisteminin geliştirilmesi
  • Arayüz tasarımı
  • Oyuna ait algoritmaların implemente edilmesi
  • Oyun web sitesinin tasarımı
  • Test

    Hazırlayanlar: Gizem KÜÇÜKÇELEBİ ve Nagihan Fatma EROĞLU

Projenin Adı: HASTANE OTOMASYONU (1 Dönem )

Projenin Tanımı:

  • Proje gelişimi için kullanılacak programlama dili seçimi                                              
  • Proje de kullanılacak veritabanı seçimi
  • Projede kullanılacak platform seçimi
  • Web sitesi tasarımı.
  • Veritabanı tasarımı.
  • Test yapılması ve hataların giderilmesi.
    Hazırlayan: İlker BERİ

 


Copyright (C) 2004 Oğul GÖÇMEN. TÜm hakları saklıdır.

Duyurular

Aldığınız derse ilişkin duyuruları buradan takip edebilirsiniz

Devamı >

 

 

İletişim Bilgileri

Oda No: B - 412

Dahili Telefon: 1227

Icq # : 29435221

E-posta : ogul@baskent.edu.tr

 

Hobi Köşesi

3D Animasyon çalışmalarım...

Burada >