Projenin Adı:
MIDI PROTOKOLÜ KULLANAN MÜZİK PROGRAMI (2 dönem)
Projenin Tanımı:
- Proje gelişimi için kullanılacak programlama dili : Java
- Projede kullanılacak platform: Eclipse, NetBeans
- Kullanıcı görsel arayüzünün oluşturulması. Sesle ilgili özellikler ve seçeneklerin sunulması.
- Midi kontrolcüsünden alınan sinyalin değerlendirilmesi ve ses elde edilmesi.
- Kayıt edilen midi sinyallerini dışarıya ya da içeriye aktarabilme (import, export).
- Program içine çok sayıda nota dizisi (gam) ve akorun adapte edilmesi.
- Kullanıcının nota ve akorları rahatça öğrenebilmesi için görsel uyarıların ve renklendirmelerin gerçekleştirilmesi.
- Kullanıcının istediği gibi doldurabileceği bir ritim ardışılcısının (ritim tablosu-kutusu) oluşturulması.
- Kullanıcının dinleyebileceği hazır davul ritimlerinin eklenmesi.
- Enstrüman çalımının gerçekçiliği için programa pitch bend ve velocity özelliklerinin eklenmesi.
- Üst üste, çok kanallı enstrüman çalımı.
- Aynı anda bir midi klavye (kontrolcü) üzerinde birden fazla enstrümanın çalınabilmesi.
Hazırlayan: Abdullah Selçuk IŞIK
Projenin Adı:
IP TABANLI GÖRÜŞME YAPABİLEN KABLOSUZ TELEFON (2 dönem)
Projenin Tanımı:
- Proje gelişimi için kullanılacak programlama dili : C, Python
- Projede kullanılacak platform: Linux, gcc
- Projede kullanılacak işletim sistemi: Linux çekirdeği kullanan gömülü işletim sistemi
- Sunucu sisteminin ve uygulamasının hazırlanması.
- Haberleşme sağlayacak istemci uygulamasının hazırlanması.
- Tek-kart bilgisayar için gömülü işletim sistemi oluşturulması.
- Tek-kart bilgisayara multimedya ve kablosuz haberleşme cihazlarının bağlanması.
- Cihazın kök dosya sisteminin oluşturulması.
- İstemci uygulamasının hedef cihaz için cross-compile edilmesi.
- Hedef istemcinin gerekli kütüphaneler ile hedef sisteme entegre edilmesi ve optimizasyonu.
Hazırlayanlar: Gün DEMİRBAŞ ve
Elif Ceren DİK
Projenin Adı: IPHONE ÜZERİNDE ÇALIŞABİLEN OYUN (2 dönem)
Projenin Tanımı:
- Proje gelişimi için kullanılacak programlama dili : Objective-C
- Projede kullanılacak platform: XCode,Cocoa
- Projede kullanılacak işletim sistemi:Mac OS X
- Oyun senaryosunun tasarımı.
- Oyun grafiklerinin tasarlanması.
- Oyunun fizik kurallarının tanımlanması.
- Kullanıcı görsel arayüzünün oluşturulması.
- Kullanıcı ses arayüzünün oluşturulması.
- Oyun seviyelerinin(zorluk,bölüm,seviye gibi) oluşturulması.
- Oyun Kayıt sistemi.
- iPhone Controller’in entegre edilmesi(Touch pad’e dokunarak yönlendirme gibi)
Hazırlayan: Muratcan TUKSAL
Projenin Adı: ÇEVRİM İÇİ OYNANABİLEN OYUN - I ( 2 Dönem )
Projenin Tanımı:
- Proje gelişimi için kullanılacak programlama dili seçimi
- Proje de kullanılacak veritabanı seçimi
- Projede kullanılacak platform seçimi
- Oyunun konusunun belirlenmesi
- Oyunda kullanılacak veritabanının tasarlanması
- Oyun algoritmasının tasarımı
- Üyelik sisteminin geliştirilmesi
- Arayüz tasarımı
- Oyuna ait algoritmaların implemente edilmesi
- Oyun web sitesinin tasarımı
- Test
Hazırlayanlar: Sinan SÖNMEZ ve Volkan ÖZCAN
Projenin Adı: ÇEVRİM İÇİ OYNANABİLEN OYUN - II ( 2 Dönem )
Projenin Tanımı:
- Proje gelişimi için kullanılacak programlama dili seçimi
- Proje de kullanılacak veritabanı seçimi
- Projede kullanılacak platform seçimi
- Oyunun konusunun belirlenmesi
- Oyunda kullanılacak veritabanının tasarlanması
- Oyun algoritmasının tasarımı
- Üyelik sisteminin geliştirilmesi
- Arayüz tasarımı
- Oyuna ait algoritmaların implemente edilmesi
- Oyun web sitesinin tasarımı
- Test
Hazırlayanlar: Gizem KÜÇÜKÇELEBİ ve Nagihan Fatma EROĞLU
Projenin Adı: HASTANE OTOMASYONU (1 Dönem )
Projenin Tanımı:
- Proje gelişimi için kullanılacak programlama dili seçimi
- Proje de kullanılacak veritabanı seçimi
- Projede kullanılacak platform seçimi
- Web sitesi tasarımı.
- Veritabanı tasarımı.
- Test yapılması ve hataların giderilmesi.
Copyright (C) 2004 Oğul GÖÇMEN. TÜm hakları saklıdır.