Ana Sayfa Dersler Programlar Projeler Öz Geçmiş
Tez Çalışması Danışmanı Olduğu Projeler
2002-2003
2003-2004
2004-2005
2005-2006

2006-2007

2007-2008
2008-2009
2009-2010
2010-2011
2011-2012
2012-2013

 

Projenin Adı: OpenGL ile Oyun Programlama

Projenin Tanımı:
· OpenGL grafik kütüphanesinin temellerinin öğrenilmesi.
· 3 boyutlu sahnenin oluşturulması ve kamera sisteminin gerçekleştirilmesi.
· Performansı için poligon optimizasyonu.
· C++'da nesne yönelimli yapı kullanılarak objelerin oluşturulması.
· Oyun için gerekli algoritma tasarımı.
· Oyun düzeninin oluşturulması ve kullanıcı kontrolünün eklenmesi.


Hazırlayan:  Cihan ERASLAN


Projenin Adı: Restaurant Otomasyonu Uygulaması

Projenin Tanımı:
· Restaurant ta yapılan işlemlerin yapılış biçim ve yönteminin incelenmesi
· Yönetici tarafında önerilecek diğer hususların analizi, değerlendirilmesi
· Farklı stok merkezlerinin takibi için gerekli algoritmanın hazırlanması ve ağ mimarisinin kurulması
· Sistem tasarımına uygun veri tabanının ve ağ bağlantısının seçimi
· Bir bilgisayar programı kapsamında, bu işlerin otomasyona dökülmesi


Hazırlayan: Gökhan BERBEROĞLU


Projenin Adı: Rehabilitasyon Merkezi için Hasta Takip Programı :
Hasta Veritabanı


Projenin Tanımı:
· Kurum yetkilileri ile görüşüp yapılan işlemlerin incelenmesi, analizi
· Firma tarafında önerilecek diğer hususların değerlendirilmesi3
· İstenilen otomasyon sistemine uygun veri tabanının seçimi
· Sistemin için gerekli algoritmanın tasarlanması
· Çok kullanıcılı otomasyon sisteminin programlanması


Hazırlayan:  Anıl ŞENDİL


Projenin Adı: Rehabilitasyon Merkezi için Hasta Takip Programı :
Muhasebe Modülü


Projenin Tanımı:
· Kurum yetkilileri ile görüşüp yapılan işlemlerin incelenmesi, analizi
· Firma tarafında önerilecek diğer hususların değerlendirilmesi3
· İstenilen otomasyon sistemine uygun veri tabanının seçimi
· Sistemin için gerekli algoritmanın tasarlanması
· Çok kullanıcılı otomasyon sisteminin programlanması


Hazırlayan:  Ali Caner ÖZEN


Projenin Adı: Java ile Mobil Araba Yarışı Programlama

Projenin Tanımı:
· Genel Araştırma
· Model Tasarımı
· Java-3D kullanılarak oyunun bir PC üzerinde 3 boyutlu gerçekleştirimi
· J2ME teknolojisi kullanılarak oyunun PC den cep telefonuna aktarımı ve gerçekleştirimi


Hazırlayan:  M. Mert KÜRKÇÜOĞLU


Projenin Adı: Stok Kontrol Programı

Projenin Tanımı:
· Kurum yetkilileri ile görüşüp yapılan işlemlerin incelenmesi,analizi.
· Firma tarafında önerilecek diğer hususların değerlendirilmesi.
· İstenilen otomasyon sistemine uygun veritabanının seçimi.
· Sistem için gerekli algoritmanın tasarlanması.
· Çok kullanıcılı otomasyon sisteminin programlanması.


Kullanılacak Teknolojiler:
· Platform olarak .NET 2005 Professional

· Kütüphane olarak Framework 2.0

· Programlama dili olarak C#


Hazırlayan:  Anıl Şendil


Projenin Adı: Web Tabanlı Eczane Bilgilendirme Sistemi

Projenin Tanımı:
· Kurum yetkilileri ile görüşüp yapılan işlemlerin incelenmesi,analizi.
· Firma tarafında önerilecek diğer hususların değerlendirilmesi.
· İstenilen otomasyon sistemine uygun veritabanının seçimi.
· Sistem için gerekli algoritmanın tasarlanması.
· Çok kullanıcılı otomasyon sisteminin programlanması.

 

Kullanılacak Teknolojiler:

· Platform olarak .NET 2005 Professional

· Kütüphane olarak Framework 2.0, ASP



Hazırlayan:  A. Caner ÖZEN


Projenin Adı: HTML tabanlı FTP programı

Projenin Tanımı:

·XML, XSL, ASP’nin temellerinin öğrenilmesi.

·Ortak havuzda toplanan dosyalar arasında dosya ismine, boyutuna, tarihine göre sıralama, listeleme, istenilen dosyayı indirebilme. 

·HTML sayfası üzerinden herhangi bir biçimdeki dosyayı sunucuya yükleme.


Hazırlayan:  Ömer KETENE


Copyright (C) 2004 Oğul GÖÇMEN. TÜm hakları saklıdır.

Duyurular

Aldığınız derse ilişkin duyuruları buradan takip edebilirsiniz

Devamı >

 

 

İletişim Bilgileri

Oda No: B - 412

Dahili Telefon: 1227

Icq # : 29435221

E-posta : ogul@baskent.edu.tr

 

Hobi Köşesi

3D Animasyon çalışmalarım...

Burada >