|
Projenin Adı:
OpenGL ile Oyun Programlama Projenin Tanımı: · OpenGL grafik kütüphanesinin temellerinin öğrenilmesi. · 3 boyutlu sahnenin oluşturulması ve kamera sisteminin gerçekleştirilmesi. · Performansı için poligon optimizasyonu. · C++'da nesne yönelimli yapı kullanılarak objelerin oluşturulması. · Oyun için gerekli algoritma tasarımı. · Oyun düzeninin oluşturulması ve kullanıcı kontrolünün eklenmesi. Hazırlayan: Cihan ERASLAN Projenin Adı: Restaurant Otomasyonu Uygulaması Projenin Tanımı: · Restaurant ta yapılan işlemlerin yapılış biçim ve yönteminin incelenmesi · Yönetici tarafında önerilecek diğer hususların analizi, değerlendirilmesi · Farklı stok merkezlerinin takibi için gerekli algoritmanın hazırlanması ve ağ mimarisinin kurulması · Sistem tasarımına uygun veri tabanının ve ağ bağlantısının seçimi · Bir bilgisayar programı kapsamında, bu işlerin otomasyona dökülmesi Hazırlayan: Gökhan BERBEROĞLU Projenin Adı: Rehabilitasyon Merkezi için Hasta Takip Programı : Hasta Veritabanı Projenin Tanımı: · Kurum yetkilileri ile görüşüp yapılan işlemlerin incelenmesi, analizi · Firma tarafında önerilecek diğer hususların değerlendirilmesi3 · İstenilen otomasyon sistemine uygun veri tabanının seçimi · Sistemin için gerekli algoritmanın tasarlanması · Çok kullanıcılı otomasyon sisteminin programlanması Hazırlayan: Anıl ŞENDİL Projenin Adı: Rehabilitasyon Merkezi için Hasta Takip Programı : Muhasebe Modülü Projenin Tanımı: · Kurum yetkilileri ile görüşüp yapılan işlemlerin incelenmesi, analizi · Firma tarafında önerilecek diğer hususların değerlendirilmesi3 · İstenilen otomasyon sistemine uygun veri tabanının seçimi · Sistemin için gerekli algoritmanın tasarlanması · Çok kullanıcılı otomasyon sisteminin programlanması Hazırlayan: Ali Caner ÖZEN Projenin Adı: Java ile Mobil Araba Yarışı Programlama Projenin Tanımı: · Genel Araştırma · Model Tasarımı · Java-3D kullanılarak oyunun bir PC üzerinde 3 boyutlu gerçekleştirimi · J2ME teknolojisi kullanılarak oyunun PC den cep telefonuna aktarımı ve gerçekleştirimi Hazırlayan: M. Mert KÜRKÇÜOĞLU Projenin Adı: Stok Kontrol Programı · Kütüphane olarak Framework 2.0 · Programlama dili olarak C#
Projenin Adı: Web Tabanlı Eczane Bilgilendirme Sistemi
Kullanılacak Teknolojiler: · Platform olarak .NET 2005 Professional · Kütüphane olarak Framework 2.0, ASP
Projenin Adı: HTML tabanlı FTP programı ·XML, XSL, ASP’nin temellerinin öğrenilmesi. ·Ortak havuzda toplanan dosyalar arasında dosya ismine, boyutuna, tarihine göre sıralama, listeleme, istenilen dosyayı indirebilme. ·HTML sayfası üzerinden herhangi bir biçimdeki dosyayı sunucuya yükleme.
Copyright (C) 2004 Oğul GÖÇMEN. TÜm hakları saklıdır. |
|