YAYINLAR

Uluslararası alan indeksleri kapsamındaki dergilerde yayımlanmış tam makale

Yiğitcan-Nayir, Ö., Yıldırım, B. & Koştur, İ. (2009). Pre-service teachers’ opinionsabout
constructivism. Procedia Social and Behavioral Sciences 1, 848–851

Uluslararası kongre, sempozyum, çalıştay gibi bilimsel toplantılarda sözlü sunumu yapılarak özet metin olarak yayımlanmış bildiri

Yiğitcan-Nayir, Ö., Bulut, S. (2014). Pre-service ElementaryMathematicsTeachers’
Conception of Derivative in Classroom Discussions from Commognition Perspective.
3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciencesand Applications,
Vienna, Austuria

Aksoy, A., Yiğitcan-Nayir, Ö. &Mirasyedioğlu, Ş. (2011). Design and Management of
Teaching and Learning Process in the Secondary Mathematics Lesson by Dynamic Mathematics Software. Second International GeoGebra Conference, Hagenberg, Austuria

Emmungil, L., Yiğitcan, Ö. & Erbaş, K. A. (2006). Constructed Web Site with the Collection
and Organization of Existing Online Mathematics Education Materials to Support
Mathematics Education for Instructors and Students International Workshop on
            Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education – 2006, Ankara

Uluslararasıkongre, sempozyum, çalıştay gibi bilimsel toplantılarda poster sunumu yapılmış bildiri

Yiğitcan, Ö. & Bulut, S. (2006). Pre-service elementarymathematicsteachers’ attitudes
toward manipulatives. Poster presentation. 3rd International Conference on the
            Teaching of Mathematics (ICTM3), İstanbul

Ulusal kongre, sempozyum, çalıştay gibi bilimsel toplantılarda sunularak tam metin olarak yayımlanmış bildiri

Büyüköztürk, Ş., Akbaba Altun, S., Yiğitcan, Ö. ve Temiz, N. (2008). Öğretmenler eğitimde
yeni yaklaşımlar konusunda ne biliyorlar? Neler bilmek istiyorlar? 17.Ulusal Eğitim
            Bilimleri Kongresi, Sakarya

Ulusalkongre, sempozyum, çalıştay gibi bilimsel toplantılarda sunularak özet metin olarak yayımlanmış bildiri

Yiğitcan-Nayir, Ö., Bulut, S. (2014). İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Grup İçi
Tartışmalarda Türevi Kavrayışlarının Bilişe İletişimsel Yaklaşım Açısından
İncelenmesi. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana

Kırcı Serenbay, S., Önal, Y., Gülmez, N., Güleçyüz, M. & Yiğitcan-Nayir, Ö., (2010).
Asallar. 9. Matematik Sempozyumu, Trabzon

 

Projeler

Araştırmacı "Knowledge, AttitudeandPracticesSurvey in Pre-School Education". This research was conducted by EDUSER Consultancy Service Co. For the Ministry of National Education, Directorate General of Pre- School Education, on behalf of UNICEF. October 2007. Ankara
Uluslararası ve ulusal sempozyum, kongre, çalıştay düzenlenmesi gibi faaliyetler

  • International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education 2006 Düzenleme Komitesi

 

  • Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi 2014 Düzenleme Komitesi

Seminer, Çalıştay, Toplantılar

    • Probleme Dayalı Öğrenme Semineri, Avni Akyol İlköğretim Okulu, 30 Haziran 2010

     

    • Matematik Dersi Öğretim Programı Hizmet İçi Semineri, Erzurum-Aziziye Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü, 21-25 Haziran 2010

     

    • İlköğretim Programlarının Uygulanması Semineri, MEB, Haziran 2008

     

    • Başkent Üniversitesi, Ayşe Abla Okulları, İlköğretim İkinci Kademe Matematik Dersi Bilim Kurulu Üyeliği, 2006-2007 Eğitim Öğretim

     

    • Yılı, 2007-2008 Eğitim Öğretim Yılı, 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı

     

    • Başkent Üniversitesi, Ayşe Abla Okulları, İlköğretim Birinci Kademe Matematik Dersi Bilim Kurulu Üyeliği, (2009-2010)

     

    • Başkent Üniversitesi Ayşe Abla Okulları Bilim Şenliği Değerlendirme Kurulu Üyeliği, 2010-2011-2012

     

    • Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Çalıştayı, Adana, 2008

     

    • Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Çalıştayı, Rize, 2008

     

    • Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Çalıştayı, Başkent Üniversitesi Ayşe Abla Okulları, 2009

     

    • Maya Koleji, Matematik Ligi, Soru Hazırlama ve Hakemlik, 2011, 2012, 2014