Yayınlarım

Dr. F. Bahar IŞIN












YAYINLARIM

F. Bahar Özdoğan ve T. Korkmaz (2003). Marka Tanıdıklığı ve Kulaktan Kulağa İletişimin Markaya Karşı tutum ve Satın alma Eğilimi Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma. Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi, 17, 3-4: 287-303.

F. Bahar Özdoğan (2003). KOBİ'lerin İhracata Yönelik Örgütlenme Biçimlerinden SDŞ'ler ve SDŞ'lerin Sorunları Üzerine Bir Alan Araştırması. Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi, 17, 3-4: 353-367.

F. Bahar (Işın) Özdoğan (2003). Sektörel Dış Ticaret Şirketleri. T. Korkmaz Devrani, N. ALABAY, A. Göksel, (Editör B. Bumin) İşletmecilikte Çağdaş Yönelimler. S. 123-179, Ankara: Gazi Kitabevi

F. Bahar Işın Özdoğan (2006) “Teknoloji Araçlarının Bankacılık Sektöründe Uygulanabilirliği ve Türkiye’deki Bu doğrultudaki Bankacılık Uygulamalarının Değerlendirilmesi”, Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi, 20, 2

F. Bahar Özdoğan (2006) Serbest Bölgeler. Ankara: Siyasal Kitabevi

F. Bahar Özdoğan, Z. Eser (2006) Sosyal Pazarlama Toplumun Refahı ve Kaliteli Yaşamı İçin. Ankara: Siyasal Kitabevi

F. Bahar Özdoğan (2007) Üniversite öğrencilerinin İşgören Adayı ve Tüketici Olarak Aile İşletmelerine Yönelik Tutum ve Niyetleriyle İlgili Bir Araştırma, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

F. Bahar Özdoğan (2007) Pazarlamada Tüketim ve Tüketici Ahlakı. Ankara: Siyasal Kitabevi

Ozdogan, F. Bahar, Zeliha Eser, Donald Baack, Musa Pinar (2007), "An Assessment of Turkish Customers to Unethical Company Behaviors," Southwest Decision Science Institute Proceedings, March 13-17, 2007, San Diego, CA.

KATILDIĞIM PROGRAMLAR

AB Altıncı Çerçeve Programlarına Proje Teklifi Sunma Semineri Eğitimi Hacettepe Üniversitesi 8 Mayıs 2006

1. İş Etiği Yarışması: Mükemmellik Biatlonu Jüri Üyeliği ODTÜ 11-12 Mayıs 2006